Monday 24 October 2011

Hello Hacker (Bukan Hello World)


Yea.. Assalamualaikum and hai to Rileks Crew & DragonForce, group-group lain serta hacker-hacker lain.. Tak ketinggalan jugak pada yang tak hacker.. anda amat dialu alukan kesini. Errrr.. Sorry la kalau I tak mention Group korang yang I tak tau. mungkin group korang dah lame.. I je tak tau.. Sorry again.. Ape-ape pun thanks sebab sudi singgah ke blog I yang baru ni..

Tujuan I buat blog ni bukan untuk ajar hack ke ape kat sini.. Saje I nak buat.. untuk type ape yang I suka. dan share blog atau site yang dah Kena Hack kat luar sana. Jadi ape juga post yang korang buat kat CF atau DF.. I akan update kat sini untuk tujuan I simpan sebagai kenangan dengan geng-geng I yang I sayang sangat.. wink.. wink..

Seterusnya.. I ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada Rileks Crew and DragonForce kerana menerima I sebagai members group korang.. I really appreciate.. Buat pengetahuan korang, banyak yang I belajar kat korang sume.. Terima kasih juga kerana memberi layanan yang baik kepada I semasa I berada di Group.. (Y)

-End- 

4 comments: